Mums ir svarīgs katrs klients. Mūsu mērķis ir palīdzēt katram rast optimālus, individuālus kravu transportēšanas risinājumus, nodrošinot stabilu augstas kvalitātes servisu.
Uzņēmuma pamatmērķi kvalitātes jomā
- Pakalpojumu sniegšana atbilstoši starptautisko un nacionālo standartu prasībām;
- Stabili augsta pakalpojumu kvalitātes līmeņa nodrošināšana un nemitīga pakalpojumu efektivitātes paaugstināšana.
Mūsu uzdevumi noteikto mērķu sasniegšanai
- Mēs paaugstinām mūsu darbinieku profesionālo kompetenču līmeni un nodrošinām racionālu darba pienākumu sadali;
- Stimulējam darbinieku zināšanu un prasmju papildināšanu kvalitātes vadības jomā;
- Sistemātiski pētām un prognozējam klientu vajadzības, lai pilnveidotu mūsu piedāvājumu;
- Uzturam un pilnveidojam kvalitātes vadības sistēmu;
- Izmantojam uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu, lai sistemātiski uzraudzītu un uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas pasākumu kategorijas
- Precīzs pienākumu un atbildības sadalījums komandā;
- Darbinieku motivētas un godprātīgas pienākumu izpildes nodrošināšana;
- Uzticamu un godprātīgu piegādātāju izvēle.